Gyakran Ismételt Kérdések | GRAEF márkabolt

Üres

Összesen: 0 Ft

felvághat vele

Gyakran Ismételt Kérdések

A sima vagy a fogazott kés a jobb?

Valójában 3 fajta körkés létezik a GRAEF-nél:

  • sima (fogazat nélküli)
  • hullámfogazott
  • GRAEF-fogazott
Élezhetők a kések?

Minden GRAEF sima késes szeletelő kése élezhető. A legtöbb fogazott késes modellhez sima kést is lehet vásárolni. Egyes modellek alap tartozéka a késélező is, azonban amelyik készüléknek nem tartozik késélező, ahhoz - modelltől függően - a következő linkek egyikék vásárolhat:

A típusok közt kompatibilisek a kések?

Családon belül igen.

Családok között jellemzően nem.

Méretben és felfogatásban is lehet eltérés.

Milyen kést válasszak?

Sima (fogazásmentes) fogazott vagy hullámfogazott kést válasszak?

A sima körkés a legideálisabb a leheletvékony szeleteléshez és a kemény sonkához, de kemény héjú kenyérhez kevésbé ajánlott. A fogazott és a hullámfogazott körkések között annyi a különbség, hogy a fogazott kés univerzálisabb kialakítású, jobban használható minden típusú élelmiszer szeleteléséhez, mint a hullámfogazott társa, amely inkább kemény héjú kenyér szeletelésére ajánlunk. 

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A szállítási díj függ attól, hogy házhoz szállítással vagy Pick Pack Pontra kéri a csomagot. Lehetősége van személyes átvételre is, ebben az esetben értelemszerűen nincs szállítási díj. Tarifatáblázatunkat a "szállítási díjak" menüpontban, vagy ide kattintva is megtekintheti.

Hol van lehetőségem kipróbálni a kiválasztott készüléket?

Otthonában vagy bemutatótermünkben

  • Bemutatótermünk Budapesten, a 16. kerültben található, viszont nem minden terméket tartunk állandó raktáron, így a kiszemelt termékről előzetesen érdeklődjön elérhetőségeinken
  • Otthonában is kipróbálhatja termékeinket, hiszen amennyiben a megrendelt terméket megrendelte, kipróbálta, és mégsem elégedett vele, a vásárlástól számított 14 napon belül minden indoklás nélkül visszaküldheti azt, és mi visszafizetjük a vételárat. Annyit kérünk, hogy hiánytalanul, minden tartozékával, sérülésmentesen küldje vissza a készüléket számunkra. A vásárlástól való elállás részleteiről bővebben a Vásárlási feltételekben olvashat.
Milyen országokba vállalnak kiszállítást?

Minden európai országba tudunk szállítani, Európán kívüli ország esetében kérjük, keresse kollégánkat. A külföldre történő szállítás esetében a szállítási díjról szintén kollégánknál érdeklődhet elérhetőségeinken.

Milyen csomagküldő szolgálat végzi a csomagok szállítását?

A megrendelt termékek házhoz szállítását országosan a DPD Hungária Kft. végzi, illetve a Pick Pack Pont bolthálózat bármely boltjában is átveheti csomagjait. A külföldi megrendelések kiszállítását részben a nemzetközi DPD hálózat, részben egyéb futárcégek segítségével bonyolítjuk.

Mikor kapom meg a megrendelt terméket, kelléket?

Termékeink szállítási ideje attól függ, hogy a kiválasztott termék hol van készleten. Ettől függően az alábbiak szerint alakul a szállítás ideje:

Hazai raktáron - 2-3 munkanap

Amennyiben a termék raktárunkban készleten van, abban az esetben a megrendelést követő munkanapon (előreutalásos fizetés esetén az összeg beérkezése után) átadjuk a csomagot a futárnak, aki általában az átvétel utáni következő munkanapon kézbesíti a csomagot, így a szállítási idő a megrendeléstől (előreutalás esetén a vételár beérkezésétől) számított 2-3 munkanap.

Külföldi raktáron

Amennyiben a termékadatlapon az van feltüntetve, hogy "Várható szállítás: X nap vagy hét", abban az esetben - megrendelés esetén - a következő fuvarral hazai raktárunkba hozatjuk a terméket. Ennek átfutási ideje függ a megrendelt terméktől, hiszen ugyan a legtöbb termék a gyártónál van készleten, de előfodulhat, hogy szükség van a termék utángyártására. Ezért a termékadatlapon minden esetben a maximális várható szállítási időt tüntetjük fel. Amint a termék beérkezett hozzánk, értesítjük a vásárlót és a terméket átadjuk a hazai futárszolgálatnak (DPD futárszolgálat). Ilyen esetben tehát javasoljuk, hogy mindig figyelje a terméknév alatt szereplő aktuális szállítási időt.

Nem rendelhető

A kifutott, már nem gyártott, vagy hosszú távon gyártói készlethiányos termékek "Nem rendelhető" státusszal láthatóak rendszerünkben, ezeket a termékeket pillanatnyilag nem tudjuk szállítani. 

A csomag átvételénél mi a teendőm?

Kérjük, házhoz szállítás esetén a csomag átvételekor a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt ellenőrizze! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot.

Előre utalásos szállításmódot választottam, mikor, hova, mekkora összeget utaljak?

Az utaláshoz szükséges adatokról a megrendelés leadása után e-mailben fogjuk értesíteni. Az e-mail megérkezése előtt, kérjük, ne utaljon. Ha 2 munkanapon belül nem érkezne e-mail, kérjük, jelezze elérhetőségeink valamelyikén.

Hogyan állhatok el a vásárlástól?

A Vásárló 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlási szándékától.

A Vásárló az elállási jogát a termék kézhezvételének napjától számított 14 naptári nap elteltéig gyakorolhatja. (eddig a napig kell jelezni Eladó felé, hogy el kíván állni a vásárlástól)

Vásárló az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül köteles visszajuttatni az árut a kereskedőnek (azaz maximum a kézhezvételtől számított 28 napon belül).

Az Eladó a termék teljes vételárát, valamint a szállítási díjat visszatéríti, azzal a kitétellel, hogy Eladó nem köteles visszatéríteni a fogyasztónak az emelt díjú fuvarozásból eredő többletköltségeket, csak a normál fuvarozási díjat.

A Dunartis Kft. a Vásárló által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállás jogának gyakorlását követő 14 napon belül visszatéríti, amennyiben a Vevő az árut visszajuttatta.

A Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A Vásárlót ezen felül egyéb költség nem terheli.

Az elállási jog gyakorlásának menete:

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén írásban (postai úton vagy e-mailben), vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Írásban történő elállás esetén, elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel a levelet. A megrendelt terméket postai úton, személyesen (előzetes egyeztetést követően), vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik. Utánvéttel küldött csomagot nem áll módunkban átvenni. Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli! A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videókamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos) A vásárlástól való elállást követő 14 napon belül a Dunartis Kft. a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát, amennyiben a terméket visszajuttatta. (egyeztetés alapján postai úton történő visszafizetés is lehetséges.)

A fentiek kizárólag a gazdasági vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő vásárlóink (fogyasztó) tekintetében érvényesülnek.

Hány év garanciát vállalnak a Graef termékekre?